Premis ComVas

En aquests darrers dies, s’ha fet entrega als primers classificats de la plataforma de benestar del projecte ComVas al nostre centre. Des de l’inici del projecte, tant l’alumnat com el professorat dels centres participants en el projecte han anat acumulant punts amb els reptes, les dosis de vitalitat diàries i participant en els programes saludables i emocionals de la plataforma.

En aquesta primera ronda, els classificats de la categoria d’alumnat han sigut: Joel Fernández, Justin Larrea i Edgar Sagre. I en la categoria de professorat: Anna Gutierrez i Laura Garcia

En estos últimos días, se ha hecho entrega a los primeros clasificados de la plataforma de bienestar del proyecto ComVas en nuestro centro. Desde el inicio del proyecto, tanto el alumnado como el profesorado de los centros participantes en el proyecto han ido acumulando puntos con los retos, las dosis de vitalidad diarias y participante en los programas saludables y emocionales de la plataforma.

En esta primera ronda, los clasificados de la categoría de alumnado han sido: Joel Fernández, Justin Larrea y Edgar Sagre. Y en la categoría de profesorado: Anna Gutierrez y Laura Garcia