Graduació de segon de batxillerat!

El passat divendres 16 de juny, els i les alumnes de segon de batxillerat van celebrar la seva graduació. Després d’un curs molt intens, han pogut gaudir d’una merescuda celebració.

Els presentadors, Xavi i Mario, van amenitzar l’acte amb un ball inicial. Després, la directora del centre, la Mercè Rom, i el coordinador de batxillerat, l’Edèn Corrales, van dedicar unes paraules als alumnes.

També van preparar uns discursos molt emotius els tutors dels 3 grups, l’Estrella (2BA), la Marta (2BB) i el Dani (2BC). A més a més, els alumnes van voler aprofitar l’ocasió per dedicar unes paraules als companys/es i al professorat que els havia acompanyat durant la seva trajectòria acadèmica.

Aquí teniu un recull de fotografies de l’acte, que va ser molt emotiu i emocionant!