Formació professorat ComVas

Aquest mes d’abril, el professorat de cicles formatius ha començat una sèrie de formacions que tenen com a objectiu, no només millorar les competències i valors del professorat, sinó també facilitar eines que permetin aplicar-les a l’aula i facilitar-les a l’alumnat. En aquestes formacions es treballen dinàmiques per la cohesió de grup i l’empatia, així com diferents tècniques com el mindfulness (atenció plena) que promouen el benestar individual, però alhora col·lectiu.
Aquestes pràctiques són cada vegada més utilitzades i tingudes en compte a les empreses, ja que ajuden a millorar el clima a la feina i la productivitat.

———————————–

Este mes de abril, el profesorado de ciclos formativos ha empezado una serie de formaciones que tienen como objetivo, no solo mejorar las competencias y valores del profesorado, sino también facilitar herramientas que permitan aplicarlas al aula y facilitarlas al alumnado. En estas formaciones se trabajan dinámicas por la cohesión de grupo y la empatía, así como diferentes técnicas como el mindfulness (atención llena) que promueven el bienestar individual, pero a la vez colectivo.
Estas prácticas son cada vez más utilizadas y tenidas en cuenta a las empresas, puesto que ayudan a mejorar el clima al trabajo y la productividad.