Erasmus+ a Amsterdam

El Jan Rodríguez, alumne de 2n del CFGM d’Activitats Comercials, ens explica la seva experiència Erasmus+:

“Vaig escollir la ciutat d’Amsterdam (Països Baixos) per gust personal i sincerament, no podria estar més convençut d’haver pres la decisió correcta. A dia d’avui, havent acabat la meva estada, estic segur d’haver millorat en moltíssims aspectes, tant personals com acadèmics.

Vaig treballar al Petit Celler d’Amsterdam, una importadora de vi espanyol a la ciutat, i les meves tasques eren de màrqueting, xarxes socials i de venda, per tant estava força entretingut. Allà vaig fer grans amistats i relacions que espero que em durin per sempre.
Durant la meva estada, vaig tenir temps per fer turisme moltes vegades, per tant, vaig poder gaudir de llocs com el Johan Cruijff StadiumZaanse SchanseRed Light district

… Sens dubte, la ciutat se sent com un mapa per descobrir molts llocs, en tres mesos estic segur que m’han faltat un munt de coses per veure.

El meu temps lliure, entre la feina i fer turisme, era escàs, i el dedicava al gimnàs i a anar de festa amb els meus amics, a llocs com Leidseplein o Amsterdam-Noord.

El meu Erasmus+ ha estat un camí de creixement personal molt important per la meva vida, he après coses que em serviran per sempre i he fet amistats i contactes que mantindré i recordaré. Ara penso en la meva experiència amb molta nostàlgia i pena perquè s’hagi acabat però sé que en un parell d’anys l’únic que quedarà són els records i lliçons que m’emporto. Després d’haver viscut l’experiència completa, la recomano a qualsevol persona que tingui ganes de sortir de la seva zona de confort i créixer com a persona.”