El prototipatge a l’emprenedoria

L’alumnat del CFGS de Transport i Logística ha participat en una formació que forma part del Programa MimóEmprèn, sobre l’aplicació eficient del prototipatge en el procés de creació d’un pla d’empresa.

Amb l’objectiu de fomentar la creativitat i la resolució de problemes han desenvolupat prototips tangibles per representar les seves idees empresarials. Aquest enfocament ha proporcionat a l’alumnat una visió pràctica sobre com plasmar les seves visions i estratègies empresarials de manera efectiva.

El professorat ha guiat l’alumnat en aquest procés de prototipatge, destacant la importància de la innovació i la flexibilitat en el món empresarial actual. A través d’exercicis pràctics, els alumnes han pogut aplicar aquestes tècniques de prototipatge per millorar i validar les seves propostes de negoci.