El nostre institut serà seu dels exàmens Cambridge English Qualifications

L’Institut Jaume Mimó, en col·laboració amb Aula Emi, ofereix al seu alumnat i professorat la possibilitat d’examinar-se amb Cambridge pels nivells B1 (PET), B2 (FCE) i C1 (CAE).

• IMPORTANT: per poder realitzar els exàmens al centre, es necessita garantir un mínim de 10 candidats (amb mínim 2 de cada nivell per a poder realitzar la part oral o Speaking en parelles).

Qui és Aula Emi?

Aula Emi és centre oficial autoritzat per a la realització dels exàmens Cambridge English Qualifications, i fa convocatòries obertes i privades des dels més petits –Young Learners: Pre-A1 Starters, A1 Movers & A2 Flyers –, fins als més grans –A2 Key, B1 Preliminary, B2 First, C1 Advanced & C2 Proficiency.

“A l’Aula Emi som centre formador i preparador, i disposem de 50 anys d’experiència en el sector en l’ensenyament de llengües (anglès, francès, italià, alemany, xinès, etc.). Treballem amb professors molt qualificats i intentem sempre donar el millor servei,  preparar als nostres alumnes tan si volen apuntar-se a un examen de Cambridge English, com si la seva intenció és només millorar el nivell. També disposem d’un Departament de Traduccions, des d’on oferim tot tipus de serveis lingüístics (traduccions simples i jurades, interpretacions, correccions, transcripcions, etc.). Treballem a tots els idiomes i amb projectes de totes les especialitats.”

Què són els exàmens de Cambridge?

Són exàmens oficials que certifiquen el teu nivell d’anglès posant a prova les quatre habilitats lingüístiques: comprensió oral (Listening), expressió oral (Speaking), comprensió escrita (Reading) i expressió escrita (Writing).

Com són els exàmens de Cambridge?

Informació detallada de cada examen: Cambridge exams – Higher Education

Exemples de tots els nivells de models d’examen per ordinador: AULA EMI – Models d’examen

Per què és important la certificació de Cambridge?

Els exàmens de Cambridge otorguen un Certificat Internacional reconegut per més de 25000 institucions educatives, empreses i governs arreu del món.

Per tant, aquest certificat no només obre les portes de l’educació superior, ajudant-te a entrar a una universitat estrangera, i millora les oportunitats d’empleabilitat, sinó que també és acceptat a efectes de visats i estudis al Regne Unit, Australia, Estats Units i Canadà.

Encara necessites més motius per examinar-te?

• L’anglès s’ha convertit en requisit essencial. Molts estudis i feines tenen com a condició un nivell mínim d’anglès.
  • Preparant l’examen, milloraràs el teu anglès, ja que treballaràs les quatre habilitats de comunicació, i guanyaràs confiança i seguretat amb l’idioma!
  • Tenir una data d’examen donarà prioritat a l’objectiu de millorar el teu anglès. Per tant, això t’obligarà a esforçar-te i estudiar per aconseguir-lo!