Dia 4: 48 hores abans del ball!

El dijous passat, en el quart i darrer dia d’entrenament abans dels assajos finals, l’alumnat va iniciar la jornada amb els escalfaments habituals per preparar-se per a l’esperada presentació.

Després de repassar tots els passos apresos fins ara, els estudiants van dedicar temps a millorar les seves pròpies coreografies. Amb un enfocament meticulós, van perfeccionar els detalls i van treballar en la transició suau entre cada moviment. A més, van enllaçar totes les parts apreses fins ara, creant una seqüència fluida que va capturar l’essència de la seva interpretació.

Amb només 48 hores abans del ball final, l’anticipació i l’excitació creixien entre els participants. Divendres, aquest incansable esforç es va materialitzar en els assajos finals, on l’alumnat va mostrar la seva dedicació i habilitats adquirides davant les seves famílies i va ser testimoni del resultat d’aquesta intensa setmana de dansa.

Estem segurs que la presentació va ser un èxit, i volem agrair als estudiants per la seva passió i compromís al llarg d’aquesta inoblidable experiència de Five Days. Gràcies per acompanyar-nos en aquesta celebració de la dansa i l’expressió artística. ¡Fins aviat!