Descobreix l’heroi o heroïna que portes dins

La dinàmica “Descobreix l’heroi o heroïna que portes dins”, és una de les formacions del projecte ComVas que té com a objectiu la millora l’autoestima i la confiança en un mateix, conèixer-se millor i valorar-se més i millor, ser respectuós amb un mateix, així com saber marcar-se uns objectius i superar-los. L’alumnat de primer de Comerç Internacional ha pogut identificar en si mateixos diferents qualitats que els defineixen, així com compartir amb la resta de companys qualitats positives que els fan únics!

La dinámica “Descubre el héroe o heroína que puertas dentro”, es una de las formaciones del proyecto ComVas que tiene como objetivo la mejora la autoestima y la confianza en un mismo, conocerse mejor y valorarse más y mejor, ser respetuoso con un mismo, así como saber marcarse unos objetivos y superarlos. El alumnado de primero de Comercio Internacional ha podido identificar en sí mismos diferentes calidades que los definen, así como compartir con el resto de compañeros calidades positivas que los hacen únicos!