3a setmana d’Erasmus a Irlanda

Compartim l’experiència de la tercera setmana a Irlanda de l’alumnat que varen marxar d’Erasmus:

Aquesta setmana ha sigut molt divertida i hem fet varietat d’activitats increïbles, a classe uns companys van portar una pilota de futbol americà i vam jugar molt, el Yoset i jo mai havíem jugat i va ser molt divertit. També vaig aprendre a jugar a Hurling amb uns amics que em van invitar a jugar amb ells. El Yoset va fabricar una capsa de fusta per les abelles amb ajuda de la Joanne, sembla que ho va passar molt bé perquè va estar fabricant les peces de fusta durant molt de temps. La Illari ha fet diferents recorreguts per muntanya, li agrada molt. Jo vaig anar a fer Windsurf amb el Cian (fill de la Joanne), tot i que és un esport molt complicat d’aprendre amb la seva ajuda vaig aconseguir apujar la vela i mourem uns metres.

Els divendres es juga un bingo el qual consisteix a anar a una esplanada molt gran. Només pots jugar si tens un cotxe, has d’anar allà i sintonitzar la ràdio amb una freqüència que et donen quan compres els cartons, una vegada sintonitzat comença la partida i a través de la ràdio diuen els números, si aconseguíem fer línia o bingo havies de tocar el clàxon del cotxe i un senyor venia a verificar els teus números i en cas que siguin correctes et donaven els diners. Vam jugar tots plegats en el cotxe de la Joanne i la Illari va guanyar 50 € en una línia que va aconseguir que just era la del “snowball” que vol dir la ronda on donaven més diners. Nosaltres no vam tenir tanta sort, però va ser divertit igualment. Finalment, la Illari i jo la tarda del dissabte com no sabíem que fer vam decidir anar-nos-en a Dublín aquella mateixa nit i dormir en l’autobús i passar el dia sencer allà i tornar la mateixa nit. Al principi semblava un pla massa difícil de fer aquella mateixa nit, ja que Dublín està a unes 6 hores en bus de Dungloe, on estem. Finalment, vam decidir fer-lo i no ens vam en penedir d’això, vam poder visitar en aquell dia tot Dublín, vam menjar donuts, vam anar a un poble pesquer on hi ha uns penya-segats gegants que eren molt bonics, vam comprar souvenirs i finalment a les 9 de la nit vam agafar un bus de tornada.

El Yoset no va voler venir, ja que volia anar a un pub on va haver-hi un tipus de festa on va anar una cantant famosa que amb ell li agradava i va poder conèixer al seu germà.

Escrit per en Joan Espinosa, alumne de 1r de Batxillerat