Voyage – 5 Days to Dance

Ja podeu veure la representació de l’obra “Voyage” que es va fer el divendres 22 de novembre a l’Ateneu de Cerdanyola del Vallès del projecte Five days to dance. Ha estat realitzada per l’alumnat de 3r d’ESO, després de tota una setmana de preparació de la coreografia dirigits per la companyia de dansa-teatre De Loopers.

Dins del marc del projecte de centre, l’Institut Jaume Mimó i l’AMPA Jaume Mimó s’ha promogut aquests darrers cursos la realització d’un projecte d’innovació pedagògica, el projecte de dansa comunitària FIVE DAYS TO DANCE. L’objectiu és que l’alumnat de 3r d’ESO realitzi en cinc dies una coreografia en grup, i es pugui mostrar al municipi en una actuació pública. Per molts d’ells serà la primera experiència amb la dansa-teatre i tindran l’oportunitat de treballar amb el cos i amb la capacitat d’expressió artística del mateix. El projecte el promou tota la comunitat educativa i especialment l’AMPA de l’institut que ha fet possible el seu finançament. Els conductors del mateix projecte són la companyia de Teatre De Loopers (dirigida pel coreògraf Wildfre van Poppel i la ballarina Amaya Lubiegt), companyia amb una amplia experiència acumulada en diversos països en projectes de dansa i teatre comunitaris. És una oportunitat única per introduir aquesta metodologia de treball amb joves.

El curs passat 2018-19 es va representar dintre del mateix projecte, l’obra “Carmina Burana”