Visita al MNAC, art Romànic, Gòtic i més

El passat dijous 12 de maig els alumnes de 2on vam anar a Barcelona a visitar la col·lecció de Romànic i Gòtic del Museu Nacional d’Art de Catalunya i fer l’activitat “Murs que comuniquen: del Romànic a les xarxes socials” Els alumnes van fer d’autèntics detectius en un joc de rol per descobrir significats de paraules en llatí, fragments de pintures que faltaven i fins i tot la ubicació de llocs significatius de les pintures romàniques les esglésies. Després vam pujar a veure la col·lecció de Gòtic i vam poder observar les diferències entre un estil i l’altre. En acabar vam poder donar una volta per la col·lecció d’art Modern i ens vam fixar en el quadre de “La vicaria” de Fortuny, ens vam fixar en els personatges representats en la pintura. Montjuïc estava preciós i va fer un dia fantàstic!

Podeu veure totes les fotografies en el següent ENLLAÇ