Tallers de matemàtiques

Amb motiu de la Setmana de la Ciència 2020, els alumnes dels quatre nivells d’ESO del nostre centre han participat en uns tallers a càrrec del Museu de les Matemàtiques de Catalunya (MMACA). Els alumnes de 1r i 4t han fet el taller “Fes màgia amb les mates“, on han relacionat diferents conceptes matemàtiques amb alguns jocs de màgia. Per exemple, van fer l’activitat anomenada “El triangle de les bermudes” amb unes boletes de paper, on veien com i per què desapareixen vaixells.

Els de 2n i 3r han participat en el taller de “Les cúpules de Leonardo“, on han construït de manera col·lectiva diferents cúpules de 5 metres de diàmetre formant una estructura poligonal a partir d’un únic tipus de peça.