Qui seria jo?

Els alumnes de 1r d’ESO dintre de la franja de projectes estan treballant actualment en el projecte titulat “Qui seria jo?”. En aquest projecte prenen consciència de la seva realitat, la comparen amb altres realitats que podrien haver estat la seva i reflexionen sobre aquestes diferències. Reconeixen el fet de que no tots viuen com ells i valoren els pros i els contras de totes les diferents vides que existeixen concretant-la amb una escollida a l’atzar. Tot això ho fan mitjançant diferents activitats individuals i en grup.
Per mostrar aquest treball, finalment, han de realitzar una autobiografia, una biografia fictícia i un tren d’engranatges on s’enllacen les dues vides (la real i la fictícia).