Projecte Ràdio Mimó

El projecte Ràdio Mimó és un dels 4 projectes que s’estan desenvolupant durant aquest curs a 2n d’ESO. L’objectiu és que l’alumnat creï, amb una estructura de grups cooperatius, un programa de ràdio. Al final del projecte, visitem Cerdanyola Ràdio i es grava una part del programa als estudis de l’emissora municipal de Cerdanyola que s’acaba emetent dos setmanes després. Podeu veure la notícia al web de Cerdanyola.Info. Els programa de ràdio es podran escoltar en directe o a través del servei podcast del portal Cerdanyola.Info. A més es podran es podran descarregar.

Volem agrair-los la feina que fan, ja que ofereixen un espai radiofònic real als programes que amb molta il·lusió dissenya el nostre alumnat.