Graduació de 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO de la Promoció 2017 van realitzar l’acte de graduació d’enguany acompanyats de les seves famílies, amics i professors.  L’acte va ser presidit per la Directora de l’Institut, Mercè Rom, acompanyada del cap d’estudis, Jordi Bayó, la Coordinadora Pedagògica, Eva Fuentes i els tutors Carlos del Amo i Verònica Hidalgo.
La Directora va desitjar molt encert a tots els alumnes que han superat amb èxit els estudis i va animar a seguir estudiant en un futur immediat «per continuar creixent com a persones responsables» incidint en la importància «de llegir, viatjar i aprendre idiomes».

Els tutors i el cap d’estudis, van lliurar a tots els alumnes l’orla juntament amb un diploma institucional per haver estat alumnes de l’Institut. La Directora va fer entrega dels diplomes d’excel·lència a cinc alumnes de Promoció 2017.

L’acte va concloure amb un aperitiu i animació musical per a tots els assistents organitzat pels pares.