Olimpíada d’Economia

El passat 9 de Maig, les nostres alumnes de Segon de Batxillerat, Mónica Fatjó i Cristina Valiente, van participar en la Fase Local de l’Olimpíada d’Economia que van tenir lloc a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona. El resultat obtingut va ser satisfactori, ja que el INS Jaume Mimó va quedar en setena posició d’un total de 18 centres presentats i 38 alumnes participants.

IMG_0161

La UAB organitza per segon any una de les tres Fases Locals a la província de Barcelona d’aquest concurs acadèmic d’àmbit estatal. L’objectiu és estimular i fomentar l’estudi de l’Economia i de l’Empresa entre els joves i aprofundir els lligams necessaris entre els estudis de secundària i universitat.”