Mostra de Treballs de recerca 2020

Com en cursos anteriors, el Centre de Recursos del Vallès Occidental V ha organitzat la Mostra dels millors treballs de recerca realitzats per alumnes de 2n de batxillerat dels diferents instituts de Cerdanyola. Enguany no ha estat possible fer la mostra presencialment, però s’ha fet de manera virtual amb el mateix rigor i il·lusió.

Els alumnes seleccionats del nostre institut van fer un cartell explicatiu del seu treball (justificació, desenvolupament i conclusions. Van ser els següents:

Ana Mª García Duch:

Clàudia Gibert Serra:

Alejandra González de Ubieta Bello:

Nicolás González Copé:

Clàudia Sánchez Brancós:

Podeu veure a continuació el vídeo realitzat pel CRP. L’Alejandra va ser l’escollida per fer l’exposició oral, fent una excel·lent presentació gravada des de casa:

Tots cinc alumnes rebran un obsequi. Felicitem a tots el alumnes per la seva feina i la qualitat dels seus treballs!