Graduació de batxillerat

Dimarts passat, 15 de juny, vam celebrar la graduació de l’alumnat de 2n Batxillerat. Seguint les normes COVID només van poder assistir els alumnes, separats per grups bombolla (2BA-2BB), i els seus professors. La celebració va tenir lloc a l’aire lliure, al pati interior. Primer es van repartir les orles a tots els alumnes, un cop escoltat el discurs d’una de les alumnes, l’Aitana Porras.

Les cartes d’excel·lència van ser lliurades a la Vanesa Calderón, la Mireia Garrido, la Paula Muñoz, l’Adrián Rebollo i l’Ana Tortosa. I van rebre una matrícula amb el seu nom, com a símbol de la Matrícula d’Honor del seu expedient acadèmic, el Nedal Martínez, la Diana Vera i la Laura Vilaltella.

L’ús de les mascaretes no va impedir que es reflectís la immensa alegria per haver-se graduat a Batxillerat. Aquests alumnes, que van fer mig curs de 1r Batxillerat a casa a causa de la pandèmia i que durant aquest curs també han fet moltes classes telemàtiques, han sabut adaptar-se molt bé a les circumstàncies excepcionals d’aquests darrers dos cursos sense desviar-se de la trajectòria projectada.

Desitgem que després de l’etapa d’institut trobin el seu camí a la vida i siguin molt feliços. Saben que l’institut sempre serà casa seva.

Enhorabona! Moltes Felicitats!