Alumnes de l’aula d’acollida guanyen concurs

Els alumnes de l’aula d’acollida Wusheng Xu, Ruth Fernández i Kevin Salazar, entre els guanyadors del concurs de podcasts “Contes del Món”, VI edició.

Durant el curs passat alguns alumnes de l’aula d’acollida del centre van realitzar un projecte que girava al voltant dels contes del món. Coincidint amb aquestes tasques, es van assabentar de l’existència del concurs i van decidir participar-hi. El repte consistia en triar o crear un conte i enregistrar-lo.

imatge contes del món

Els alumnes van decidir presentar-se al concurs amb un conte de creació pròpia i van resultar-ne guanyadors. El premi consisteix en formar part de l’edició d’un llibre on hi ha inclòs el seu conte en format paper, acompanyat d’un CD amb l’enregistrament que van fer.

1. Mercè Rom

Moltes felicitats Whuseng, Ruth i Kevin, felicitats al vostre tutor Jordi Bayó que us va animar i va fer possible el projecte.
    Mercè Rom

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *