“Un Nadal amb Mr. Scrooge”

Els alumnes de 1r d’ESO han participat per 4t any consecutiu a la representació, al Teatre-Auditori de Sant Cugat, del musical de Nadal “Un Nadal amb Mr. Scrooge” organitzat per l’Aula de So i l’Ajuntament de Sant Cugat i amb la participació del Cor infantil… Llegeix més»

Bones Festes 2017!

Els núvols de Nadal
Els núvols de Nadal no sé què tenen
que són manyacs: no posen
gens de malícia al cel:

Warhol al CaixaForum

Una gran selecció de la producció artística d’Andy Warhol, màxim referent del pop art, està exposada al CaixaForum Barcelona. La mostra fa un recorregut de la febril activitat creadora basada sobretot en la reproducció i repetició de tot el que… Llegeix més»

1rBATX redescobreix la literatura!

El passat divendres 15 de desembre els alumnes d’Humanitats i Socials de 1r de Batxillerat van anar a la I Jornada de literatura per a estudiants a la Universitat Autònoma de Barcelona. L’esdeveniment, amb el nom de Tocats de literatura, va consistir en una trobada… Llegeix més»

Biblio(R)evolució

Ens ajudes a fer la Biblio(R)evolució? Ens proposem participar com a centre en una crida de la Fundació Jaume Bofill, la Biblio(R)evolució, que té com a objectiu potenciar un canvi en les biblioteques d’escoles i instituts per tal que es converteixin en un element central… Llegeix més»

Alicia