4t concurs de punts de llibre – Sant Jordi 2018

SANT JORDI 2018

1. Participants

Cada participant pot presentar el nombre de punts de llibre que vulgui, però sempre han de ser obres inèdites i originals. S’hi poden presentar tots els alumnes de l’Institut Jaume Callís. S’estableixen tres categories:

1a categoria – 1r i 2n de ESO

2a categoria – 3r i 4t de ESO

3a categoria – 1r i 2n de Batxillerat

1. Tema

A Catalunya, el dia del enamorats és el 23 d’abril, una diada durant la qual els qui s’estimen ho expressen de manera especial i simbòlica regalant-se una rosa i un llibre.

1. Tècnica

S’admetran treballs realitzats amb qualsevol tècnica graficoplàstica, però no digital.

1. Format

Els punts de llibre són rectangulars, i han de mesurar 21cm x 5,95 cm. Podeu demanar els punts en blanc a consergeria o al Departament d’Educació Visual i Plàstica.

1. Presentació
  • Punt de llibre. A la part de davant hi haurà la il·lustració i a la part del darrere el pseudònim de l’il·lustrador i la categoria.
  • Paper adjunt. El punt de llibre haurà d’anar acompanyat d’un paper on consti el pseudònim, el nom i cognoms de l’il·lustrador, el curs i el grup.
  1. Termini

Els punts de llibre es lliuraran a consergeria fins el dimecres 18 d’abril.

1. Premis

Hi haurà un premi de 50 € per cada categoria.

1. Exposició

Tots els punts presentats s’exposaran a l’institut a partir del dia 20 d’abril. Els premiats s’exposaran a la pàgina web de l’institut.

1. Jurat

El jurat estarà constituït per tres professors i tres alumnes.

La participació en aquest concurs implica l’acceptació d’aquestes bases.