Alumnes de 4t ESO al musical “Cabaret”

El passat dimecres 24 de gener vam anar al teatre Victòria amb els alumnes de 4 ESO a veure Cabaret, un clàssic dins del teatre musical. Vam poder gaudir de l’espectacle i després ens van ensenyar i explicar el teatre per dins , tot un luxe per nosaltres!

Cabaret és un clàssic del teatre musical del segle XX, representat en més de 50 països, traduït en 30 idiomes i que ha seduït a més de 4 generacions superant els 30 milions d’espectadors.

Un musical que, a més de ser un gran espectacle per a passar-ho bé, és també quelcom més: un clàssic que connecta una història del passat amb la nostra realitat política i social actuals, que parla de llibertat, de por i de tolerància.