Construction of a building

Aquests dies els alumnes de 1r de l’ESO exposen a l’Institut el resultat del seu projecte “Construction of a building” que han treballat dintre de l’assignatura de tecnologia, seguint la metodologia AICLE, on s’incorpora l’anglès com a llengua vehicular per impartir la part pràctica dels continguts.

El projecte treballa el tema de l’habitatge i permet a l’alumnat apropar-se al món de l’arquitectura i a la vegada aplicar d’una manera pràctica els diferents continguts de dibuix tècnic i del procés tecnològic que han après, fent servir les eines del taller i utilitzant diferents materials.

Treballant per parelles en grup reduït, com si es tractés d’un estudi d’arquitectura, posaran en pràctica tots aquests coneixements amb l’objectiu de fer la construcció de la maqueta d’un edifici amb un disseny innovador.

En aquest enllaç podeu trobar els objectius i detalls del projecte: Construction of a building.

I també l’àlbum de fotos de l’activitat.