Preinscripció i matrícula Batxibac

La doble titulació Batxillerat-Baccalauréat dona accés tant a les universitats espanyoles com a les franceses a través de l’obtenció simultània dels títols del Batxillerat espanyol i el Baccalauréat francès. El seu procés de preinscripció és diferent del Batxillerat.

La sol·licitud i la documentació s’han de presentar al centre on es vol estudiar el batxibac.

Documentació

1. Tots els alumnes menors i majors d’edat han de presentar el DNI (original i fotocòpia).
  2. Els alumnes menors d’edat han de presentar la certificació electrònica de la inscripció de naixement o el llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el DNI de la persona sol·licitant (pare, mare tutor o tutora), o la targeta de residència si la persona és estrangera.
  3. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  4. Les persones que al·leguin el compliment d’algun criteri de prioritat, han de presentar la documentació que ho justifiqui (original i fotocòpia).
  5. Cal que presentin la documentació que acreditin el seu nivell B1 de francès.
  6. Certificat de nota mitjana de 1r, 2n i 3r d’ESO.
  7. Sol·licitud de preinscripció a la doble titulació de Batxillerat i baccaularéat. Cal descarregar l’arxiu, omplir la sol·licitud, imprimir i, finalment, signar. [SOL·LICITUD BATXIBAC] (actiu a partir del 2 d’abril)
  8. Omplir la Declaració complementària centres.

Acreditació del nivell de francès

• Acreditació de francès equivalent al nivell B1 del Marc Europeu de Referència per a les Llengües.
  • Els alumnes que justifiquin haver cursat estudis oficials en llengua francesa fins a 4t d’ESO (“Seconde”).
  • En cas de no tenir cap d’aquestes acreditacions els alumnes hauran de superar una prova de nivell en llengua francesa organitzada pels professors del nostre institut.
    • Exercici de producció escrita d’unes 200 paraules aproximadament segons un tema proposat.
    • Breu entrevista d’uns 10 minuts aproximadament on el candidat haurà de respondre les preguntes de l’examinador.