Contes de l’aula d’acollida a l’escola Bogatell

Personatges conte

Avui els alumnes del G3 de l’Aula d’Acollida de l’Institut Icària hem anat a l’Escola Bogatell a explicar contes. Durant les darreres setmanes hem redactat dos contes sobre l’amistat i el coratge; hem creat titelles, música i escenografia. Finalment, ha arribat el dia de l’estrena. Els alumnes de l’Aula d’Acollida de l’Escola Bogatell han gaudit molt de l’espectacle. Han rigut, han preguntat i ens han aplaudit molt. Ah, i han encertat totes les preguntes del concurs de comprensió final. Felicitem a tots els alumnes de l’AA! Durant el procés, hem aprofundit en la pronunciació, l’entonació, l’expressió d’emocions, l’adquisició de nou vocabulari, la producció de textos i l’elaboració de material artístic. No cal dir que hem fet molta pinya i això ha reforçat molt la cohesió del grup.

L’enhorabona!

També podeu veure l’àlbum de l’activitat amb fotos i vídeos.