POEFA

Projecte POEFA: en educació, oportunitats per a tothom!

El projecte «ATENEM EL LLENGUATGE A L’INSTITUT GUINOVARDA» emmarcat dins dels Projectes amb Oportunitats d’Èxit educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA) és un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament escolar prematur i el foment de la igualtat d’accés a una educació de bona qualitat a l’educació secundària obligatòria.

Aquest projecte escolar dona suport a diverses necessitats educatives de l’alumnat d’ESO. El que es pretén aconseguir és augmentar el seu grau d’implicació davant l’aprenentatge i el treball de diferents continguts, per tal de millorar també la seva predisposició a participar en activitats de caire cooperatiu, de convivència, d’expressió, oferint-los una educació de qualitat. Es fa molt necessari adoptar una perspectiva d’equitat on hi hagi igualtat d’oportunitats en la distribució de les diferents accions de suport. Les activitats programades estan pensades per ajudar els alumnes que presenten dificultats d’aprenentatge.

Es faran 7 hores a la setmana de tallers en horari lectiu que proporcionen suport a les competències bàsiques amb docents externs i professionals o assessors de reforç pels alumnes més vulnerables.

El projecte està finançat per la Unió Europea.