SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’INS GUINOVARDA

L’alumnat de primer d’ESO i de Batxillerat han exposat al vestíbul de l’institut el producte final dels continguts treballats en les assignatures de Ciències Naturals i Biomedicina.
D’una banda, els de l’ESO van utilitzar plastilina i escuradents per crear un model 3D de la geosfera terrestre.… Llegeix més»

ALUMNES DE SERVEIS COMERCIALS VISITEN EL REC.0

Dijous, 9 de novembre, els alumnes de segon de Serveis Comercials van anar a l’edició de tardor del festival Rec.0. El barri del Rec els va oferir l’oportunitat de veure botigues, analitzar els diferents elements comercials i d’aparadorisme i comprovar que el detallisme a l’hora… Llegeix més»

VAGA ESTUDIANTS 16/11/23

Hi ha una vaga d’estudiants convocada pel dijous dia 16 de novembre:
L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a fer vaga segons la normativa vigent.
Han demanat fer la vaga seguint el protocol establert pel centre i, per tant, poden fer-la: 3r d’ESO A,B,D, 4t d’ESO… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023
El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Al Consell eEscolar hi estan representats tots els sectors implicats: Pares i Mares, AMPA, Alumnes, Professors, Personal d’Administració i Serveis, Directora, Caps d’Estudis i Ajuntament.
En… Llegeix més»

ICI, C’EST LA FRANCE!

L’alumnat de tercer d’ESO de l’optativa de francès va treballar el vocabulari dels edificis, els espais i els serveis de la ciutat, i també va aprendre a donar indicacions. Aquest aprenentatge el va complementar amb la construcció d’unes maquetes amb els seus carrers, els senyals,… Llegeix més»

ELS PERILLS DE L’HIPERTRUCATGE

L’alumnat de 1r de Batxillerat ha creat unes infografies relacionades amb el cas Almendralejo per a conscienciar als de l’ESO sobre els perills de l’hipertrucatge de fotografies (deepfakes) i què es pot fer per a protegir-se.
Des de l’optativa Problemàtiques Socials, s’han realitzat sis sessions per… Llegeix més»

PÀDEL, TENNIS I SPINNING AL CLUB TENNIS PIERA

Els dies 3 i 10 de novembre els alumnes de 4t d’ESO i de 2n de Serveis Comercials van anar a les instal·lacions del Club Tennis Piera a practicar pàdel, tennis i spinning.
Després de rebre unes nocions bàsiques sobre el servei, la recepció, la posició… Llegeix més»

HALLOWEEN A l’INS GUINOVARDA

Els alumnes de segon de Serveis Comercials van realitzar uns tallers per decorar el vestíbul de l’institut amb diversos motius de Halloween. No hi van faltar els fantasmes, les bruixes, les tombes, morts, sang… Tots els ingredients necessaris per celebrar d’una manera senzilla aquesta festivitat… Llegeix més»

FENT CAMÍ CAP A MONTSERRAT

Dimarts, 31 d’octubre, tercer d’ESO va pujar fins a Montserrat. Van començar la pujada pel camí de les Feixades i després van continuar pel camí de la Santa Cova fins arribar al monestir.
La pràctica del senderisme, la contemplació de la natura de tot l’entorn i… Llegeix més»

AMUNT, AMUNT… CAP A MONTSERRAT!

Divendres, 27 d’octubre, l’alumnat de primer d’ESO va pujar fins al monestir de Montserrat. Un any més el Departament d’Expressió va organitzar aquesta excursió que els porta des de Collbató fins al santuari, seguint el camí de les Bateries.
Tant l’alumnat com el professorat van gaudir… Llegeix més»

TALLER DE GESTIÓ D’EMOCIONS AL GUINOVARDA

L’alumnat de primer i segon d’ESO van participar en un taller sobre gestió d’emocions i ansietat.
Durant dues setmanes, La Nora i la Teresa, infermera i psicòloga del CAP de Piera, van realitzar unes sessions on es van treballar diferents tipus d’emocions a través de vídeos… Llegeix més»

JA HEM ARRIBAT, JA SOM AQUÍ… SANT JERONI!

Dimecres, 11 d’octubre, l’alumnat de primer de Batxillerat va anar a Montserrat per coronar el cim de Sant Jeroni. El punt de sortida va ser les escales que es troben al costat de la font del Portal situada, al Monestir, al fons de la plaça… Llegeix més»

LA PARÀBOLA TÉ LA PARAULA!

L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Educació Visual i Plàstica van treballar les corbes parabòliques.
Al llarg de diverses sessions, se’ls va explicar aquest mètode de dibuix perquè després el posessin a la pràctica. Després se’ls va proposar que realitzessin una composició lliure amb la combinació… Llegeix més»