PRESENTACIÓ

L’AMPA o Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Guinovarda, està formada per un grup de famílies voluntàries amb l’objectiu de promoure la participació de les famílies en la vida de l’escola i la implicació activa en l’educació dels nostres fills i filles.
Per una quota de 18€ per curs:
-Organitzem, conjuntament amb l’institut, activitats lúdiques i festives per generar un bon ambient i cohesionar l’alumnat.
– Col·laborem amb l’institut en la gestió de comandes dels ecollibres d’Iddink.
– Representem les famílies als consells escolars i som el principal enllaç amb el centre.
– Proposem extraescolars
– Fem algun concurs de premi suculent 😏
– Estem afiliats a la Federació de Pares i Mares d’Alumnes d’Estudis no universitaris (FAPAES), que ens assessora legalment i ens aporta recursos formatius.
– Difonem informació d’interès per a la comunitat educativa i per Piera.
– Els socis es beneficien de material escolar com carpetes o mascaretes.
– Aportem diners per elaborar la revista digital ” Guinovarda Report”
– Subvencionem part de la dessuadora ‘de l’Insti’.
En definitiva…ajudem. I més que volem fer-ho!
Les famílies també som part de la comunitat educativa i podem contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament del nostre centre.
Vols formar-ne part? Escriu un mail amb les teves dades a la direcció:
 ampaguinovarda@gmail.com
Gràcies a l’INS Guinovarda
per cedir-nos aquest espai i
poder-vos dir què fem!

ACTIVITATS DE L’AMPA

CONCURS AMPA SANT JORDI (2022)

Concurs que hem pensat des de l’AMPA pels alumnes de l’IES Guionovarda amb motiu de Sant Jordi:
Què han de fer?
Un vídeo curt de tiktok amb temàtica de Sant Jordi, on aparegui l’alumne i en un lloc conegut de Piera
Requeriments?
Entregues fIns al 15 de maig. S’ha de ser soci de l’AMPA (18€/curs). Més detalls a les bases.
Premis?
Primer Premi: Patinet elèctric.
Segon Premi: val Amazon o PlayStation de 70€
Tercer Premi: val Amazon o PlayStation de 30€
Les Bases del Concurs:

L’AMPA va guarnir l’entrada del centre per Nadal (2021-22)