BONES FESTES !!!!!

La postal ha estat realitzada amb fotos de les portes de les aules del centre.

Ens retrobem el dia 11 de gener amb l’inici de les classes

Els grups classe guanyadors del guarniment de les portes per nivells han estat:

1r ESO: E (una llar de foc molt maca)

2n ESO: G (una galeta molt dolça)

3r ESO: E (una entrada molt acollidora)

4t ESO: E (tot i som comptats)

Batxillerat i cicles: 1 Batxillerat A (una arbre molt especial)

RECUPERACIONS DEL PRIMER TRIMESTRE

L’alumnat amb matèries suspeses a la primera avaluació tindran l’oportunitat de fer una recuperació, en funció de cada matèria la que especifiqui cada docent, durant l’última setmana lectiva de desembre i la primera de gener.

Per tant:

• Del 14 al 18 de desembre del 2020
  • I del 11 al 15 de gener del 2020
  • Es realitzaran les recuperacions, en l’horària habitual, de les matèries suspeses durant el primer trimestre.

Ànims i sort!

Xerrada “Alcohol i societat”

Durant el mes de novembre l’institut ha acollit les xerrades “Alcohol i societat” destinades a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.
Com tothom sap, el consum d’alcohol és un dels problemes més greus a què s’enfronten els joves i adolescents actualment, i moltes vegades s’hi cau… Llegeix més»

Entrevista per a la Guinovarda Report

Fa uns dies, l’alumnat de 2n d’ESO-A va rebre la visita d’un membre de la policia local de Piera que els va estar explicant les seves trepidants experiències a dintre del cos.
L’alumnat, dins del marc de l’assignatura Guinovarda Report, que consisteix a editar una revista… Llegeix més»

INFORMACIÓ XAT JOVE ANOIA

XatJove Anoia, una eina per apropar els serveis sanitaris als adolescents.

SI fas 3r o 4t d’ESO et convidem a participar en un estudi aprovat pel Comitè Ètic, que es realitzarà al teu institut durant el curs escolar
2021-21.

Podràs utilitzar el teu mòbil per consultar els dubtes que tinguis sobre sexualitat, alcohol, drogues, trastorns alimentaris, bullying, assetjament domèstic i escolar, salut mental, Covid-19, entre altres.

Els dubtes que tinguis els respondrà un llevador/a o professional d’infermeria expert en els programes Salut i Escola o Sexe Joves.

L’equip de recerca no tindrà accés a dades que et puguin identificar.

Per aquests motius, et demanem el teu consentiment a participar en aquest estudi i t’agraïm molt sincerament la teva col·laboració. També es necessària l’autorització dels pares o tutors legals.

Consentiment alumat

Consentiment pares/tutors

Informació per a les famílies

Informació per a l’alumnat

Projecte RED (Revista Escolar Digital)

El passat dijous, deu alumnes de 2n d’ESO del nostre centre van visitar TV Piera i el departament de comunicació de l’Ajuntament.
El motiu va ser promocionar la nova revista Guinovarda report que començarà a publicar-se properament.
Els alumnes, amb el càrrec de directors de la redacció,… Llegeix més»