CONSULTES

A partir del 22 de juliol fins a finals d’agost no hi haurà atenció telefònica ni presencial.

Per a qualsevol consulta podeu enviar un mail a: info@insguinovarda.cat

LLISTES OPTATIVES 4t ESO

L’alumnat que el curs 2020-2021 realitzara els estudis de 4t ESO al Institut Guinovarda poden consultar la llista de les optatives assignades al següent enllaç. Cal uns mail@insguinovarda.catper poder accedir i d’aquesta forma respectar la llei de dades personals.

Per a qualsevol dubte o consulta poden enviar un mail a info@insguinovarda.cat.

LLISTES DE FRANCÈS CURS 20-21

L’alumnat de 2n d’ESO que aquest any podrà realitzar francès el podeu trobar en el següent enllaç.Cal un mail “insguinovarda.cat” per poder accedir.
Per qualsevol consulta podeu escriure un mail a info@insguinovarda.cat.

CONCURS DE SAMARRETES PER TECNOLOGIA

Els guanyadors/es del concurs de samarretes de tecnologia del curs 2019-2020 són:

1r d’ESO:Alba Valero

2n d’ESO: Xavi Esteve

2n d’ESO: Abden Ikken

3r d’ESO: Hugo Marcos

Els guanyadors/es podran passar a recollir el seu premi pel centre a partir del dilluns 22 fins el… Llegeix més»

Llibres curs 2020-2021

Publicada la llista de llibres per al proper curs 2020-2021, i també tota la informació sobre els Ecobooks, tant per retornar els llibres utilitzats el curs actual com per fer la comanda dels llibres del curs vinent.

Tota la informació a l’apartat Llibres de text.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

ESO
– Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO que vulguin continuar a l’Institut Guinovarda no cal que facin res. Tenen la plaça garantida, queda confirmada automàticament.

– Per als alumnes provinents d’altres centres:

Han de fer la preinscripció:

DE FORMA TELEMÀTICA: Del 13 al 22 de maig
DE FORMA PRESENCIAL:… Llegeix més»