PLA D‘OBERTURA DE L’INSTITUT GERBERT D’AURILLAC EN FASE 2

Benvolgudes famílies,

Informació general:

• Les activitats lectives es continuaran fent de manera telemàtica
  • A l’institut es podran fer tutories individuals, consultes, activitats d’orientació dirigides sobretot a alumnes de 4t d’ESO, 2n de batxillerat i 2n de CFGS i per recuperar llibres i altres objectes
  • L’accés serà amb cita prèvia (que s’haurà de demanar al tutor/a), sempre de manera voluntària i amb un calendari i horari concrets
  • És obligatori complir les mesures de seguretat que demanen les autoritats sanitàries. L’alumne només podrà accedir al centre amb una declaració responsable que us podeu baixar del següent enllaç

Per a famílies / per a alumnes majors d’edat

• El transport escolar no estarà en funcionament

Calendari:

• Entre l’1 i el 4 de juny cal demanar cita prèvia al tutor/a

Mesures de seguretat:

Per accedir a l’institut cal complir els requisits que es demanen a la declaració responsable:

• Absència de simptomatologia compatible amb covid-19
  • No haver estat positiu, no conviure ni haver estat en contacte durant els 14 dies anteriors amb persones positives
  • Tenir les vacunes al dia
  • Que l’alumne no presenti malalties cròniques complexes (respiratòries, cardíaques, diabetis, immunitàries…).
  • Les famílies vigilaran l’estat de salut dels seus fills i filles prenent-los la temperatura abans de sortir de casa si han de venir a l’institut.
  • Les entrades i sortides seran esglaonades. En les entrevistes presencials amb tutors només podrà venir un acompanyant.
  • A l’interior del centre, l’alumnat haurà de mantenir una distància social de 2 metres i usar mascareta. L’institut no es pot fer responsable de l’incompliment d’aquestes normes fora de les seves instal·lacions.

Sant Fruitós de Bages, a 29 de maig de 2020