PARTICIPACIÓ DELS ALUMNES DE 4T AL PROJECTE “FEM DANSA!”

L’alumnat de 4t d’ESO ha començat el Projecte Fem Dansa! al Kursaal, allà s’han trobat amb altres centres de la comarca. Sens dubte, l’inici d’una nova experiència. Fem Dansa! és un projecte educatiu adreçat a l’alumnat de secundària (3r i 4t d’ESO) que té com a objectiu principal la participació en un espectacle de dansa contemporània i moviment, formant part del cos de dansa. L’espectacle es representarà a la Sala Gran del Kursaal.

Fem Dansa! arriba aquest any a la vuitena edició. Des de fa 5 cursos, des del teatre Kursaal s’han sumat al projecte Tots Dansen liderat pel Mercat de les Flors (centre de referència de la creació i producció de la dansa a nivell nacional) i que es fa a altres ciutats catalanes com Granollers, Mataró, Olot, Sant Cugat del Vallès, Vilanova i la Geltrú, Tortosa, Figueres i Reus. Per altra banda, aquest any el projecte està més adaptat a les necessitats de cada ciutat. La coreografia la crearà i pensarà un coreògraf escollit pel Mercat de les Flors, però seran els coreògrafs/formadors de cada ciutat qui faran l’adaptació real a l’espai del Kursaal i a les necessitats de l’alumnat que que hi participa.