“Panellets Project” a l’Institut Gaudí de Reus

L’alumnat de PFI-PTT d’Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis de Restauració han elaborat panellets per invitar els seus companys d’altres perfils professionals que estudien a les instal·lacions municipals del Centre Cívic Mas Carandell de Reus.

El Projecte Panellets consistia a elaborar molts de panellets al taller de cuina situat al Centre Cívic Migjorn de Reus i envasar-los adequadament per poder ser servits als altres estudiants.

Vam fer la fitxa tècnica d’elaboració, vam aprendre fórmules matemàtiques per adequar la recepta a les quantitats requerides, vam traduir la recepta a l’anglès, vam comprar els ingredients, vam cuinar i vam servir els panellets.

Ha estat una experiència força enriquidora, amb un objectiu motivador que ha fet possible un aprenentatge integral de tots els mòduls professionalitzadors a més de la Matemàtica i la Llengua anglesa.

Tant els alumnes com els professors hem gaudit portant a terme el Panellets Project i podem afirmar que ha sigut un èxit formatiu i cohesionador entre estudiants de diferents sectors i professors.