Visita de l’alumnat de Polònia dins del programa Erasmus +

Els dies 24, 25 i 26 d’octubre l’Institut Gaudí ha rebut la visita de l’alumnat de l’institut-escola de Kobylany, Polònia, en el marc del programa Erasmus +. Han estat tres dies on alumnes de 3r i 4t d’ESO han compartit activitats i aprenentatges junts, a l’hora que han posat en pràctica l’ús de la llengua anglesa com a llengua de comunicació.

Un dels eixos del treball conjunt  han estat els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), concretament  Ciutats i comunitats sostenibles (ODS 11) i l’Acció pel Clima (ODS 13), on l’alumat dels dos països ha fet propostes per millorar el consum d’aigua, la reutilització dels materials i la sostenibilitat.

A banda de les activitats acadèmiques, l’alumnat amfitrió els ha ensenyat  els edificis més emblemàtics del centre de Reus, així com l’espai natural proper a l’Institut Gaudí. D’aquesta manera van poder fer activitats comunicatives al Passeig de la Boca de la Mina fins a arribar a l’Institut Pere Mata, i van visitar el Parc de les Olors.

Ha estat una experiència molt profitosa que segur que no oblidaran.