L’alumnat de 1ATENC B elabora decoracions de Nadal

Els passats 7 i 14 de desembre l’alumnat de 1ATENC B va poder gaudir d’uns tallers de manualitats per elaborar decoracions nadalenques a l’aula. Aquestes sessions es van proposar com una activitat competencial amb la finalitat d’oferir eines que els permeti desenvolupar, en un futur, accions com la decoració interior de centres residencials. Les tasques es van organitzar en forma de tallers amb unt total de cinc manualitats diferents que el propi alumnat va recercar i escollir prèviament en forma de votació: un ninot de neu fet amb gots de paper reciclat, arbres de Nadal fets amb taps de suro reciclats, ninotets de neu fets amb mitjons i arròs, un mural d’arbre de Nadal fet amb mans i un mural per decorar la porta d’entrada a l’aula. Durant el desenvolupament de les activitats l’alumnat es va mostrar implicat i participatiu al so de les nadales més clàssiques i una llar de foc projectada per donar ambient, una activitat que deixa de manifest que el Nadal és sinònim de festa, caliu i col·laboració.