Campanya recollida de joguines!

Un any més engeguem la campanya de recollida de joguines juntament amb l’associació Reus Refugi. L’alumnat de 1r CFGS Tècnic/a d’Educació Infantil, hem creat la campanya “Regalem somriures”, amb la finalitat d’oferir als infants de l’associació una tarda plena de jocs de Nadal, il·lusió i tota la màgia de Nadal.

Trobareu al Institut Gaudí una capsa on les persones que vulgueu cooperar solidàriament amb aquest projecte, podreu deixar-hi joguines, i així, poder-lis donar una segona oportunitat!

Aquesta capsa estarà disponible fins el dimarts 20 de desembre de 9:00 h-21:00 h. Nosaltres ens encarregarem de recollir, seleccionar i embolicar tots els regals que s’estiguin dipositant.

Us fem arribar un cartell informatiu amb el tríptic on podeu informar-vos amb major precisió del projecte.

Agraïm la vostra col·laboració dins del projecte!

Esperem que el resultat d’aquest projecte us il·lusioni de la mateixa manera que a nosaltres.

Alumnat de 1r CFGS de Tècnic/a en l’Educació Infantil