Treball de camp d’epigrafia llatina

Des del departament de Cultura Clàssica es va organitzar el dimecres 18 de desembre una activitat sobre epigrafia llatina, consistent en treballar des de les inscripcions existents a la necròpoli paleocristiana aspectes socials, polítics i religiosos. Va ser una experiència enriquidora, ja que l’alumnat havia d’interpretar el llatí de les inscripcions per tal d’extreure dades sobre diferents individus de diferent classe social, edat i sexe.
L’alumnat va analitzar també diferents tipus d’enterrament i va descobrir el significat dels primers símbols del cristianisme, així com també politeistes.