L’alumnat de 3r A esmorza amb la gent gran

Aquest matí els nostres alumnes de 3r A han fet una visita al Casal de Gent Gran de Prosperitat. Aquesta trobada representava el comiat del projecte de Servei Comunitari “Amic jove” en què ha participat el nostre centre.

Els nostres alumnes portaven el resultat del seu treball en forma de dossiers, còmics o petits murals amb fotos i textos, i cada grup l’entregava i el comentava amb el seu amic gran. Per la seva banda, ells els havien preparat un petit esmorzar que han compartit mentre continuaven parlant, tot pensant a repetir el curs vinent.

Àlbum de fotos