Xè Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta

Aquí teniu les fotografies de la nostra participació en els quarts de final del Xè Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta. Hi va participar, dins la categoria “Tropa de corsaris” de 3r d’ESO, un grup de 4 alumnes seleccionats de diverses classes després d’un concurs intern que havíem fet a classe durant unes quantes setmanes. El concurs consistia a llegir en veu alta un fragment de la novel·la “Viatge al centre de la Terra”, de Jules Verne i el nostre institut va quedar en tercer lloc d’un total de 9 centres participants de la ciutat de Barcelona. El nivell era molt alt i els nostres participants van estar a l’altura amb una lectura d’altíssima qualitat, emocionant i intensa, però com que només es classificava un sol centre per a la fase següent vam quedar eliminats.

L’experiència va ser força interessant i el quartet d’alumnes ja amenaça de tornar a presentar-se l’any vinent quan facin 4t d’ESO!!

Àlbum de fotos

______________________________________________
Més info: Prop de 200 alumnes participen en els quarts de final del X Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta.