Recorrent les escales de l’Univers

El divendres 14 de desembre va tenir lloc al nostre institut la conferència “Recorrent les escales de l’univers” a càrrec d’Arnau Pujol (Màster en Física d’altes energies, Cosmologia i Astrofísica i estudiant de doctorat de l’Institut de Ciències de l’Espai). Hi van assistir els alumnes de 1r de Batxillerat de Ciències i els de 1r d’ESO A. Durant la conferència es van projectar imatges reals de l’univers i simulacions de la seva evolució. L’alumnat present va seguir la conferència amb gran interès i va fer nombroses preguntes. Des d’aquí volem agrair a l’Arnau Pujol la seva col·laboració.