Programes de diversificació curricular, estades formatives en empreses

Un curs més, el nostre centre participa en les estades formatives en empreses, un àmbit pràctic de diversificació curricular en què l’alumnat té un primer contacte amb diferents entorns laborals on es crea la necessitat de desenvolupar les seves competències relacionades amb el “saber fer” i “saber ser” i de formar-se.

El vídeo de dalt correspon a la cloenda dels Programes de diversificació curricular del curs passat, que va tenir lloc al Parc Tecnològic de Nou Barris, on podreu escoltar la nostra psicopedagoga, Mercè Bastida, i veure i escoltar les nostres alumnes Sheila i Nada de 4t.

Les fotos de sota corresponent a les diverses estades en empreses d’una part de l’alumnat d’enguany.