Programa Èxit 2

Aquest curs 2013-14 s’ha posat en marxa el projecte Èxit 2 per a alumnes de 4t d’ESO. Aquest programa consta de diferents tallers que els alumnes realitzen fora del centre. L’horari dels tallers és de dimecres al matí.

Cada trimestre el taller és diferent: primer trimestre CUINA, segon trimestre GRUMET (vela), tercer trimestre CIRC. A l’aula es treballen els continguts del taller a través d’un projecte interdisciplinar.

Pel que fa al primer trimestre, hem de dir que ja han sortir alguns menús de les mans d’aquests cuiners i cuineres. Setmana a setmana els plats van prenent forma i tenen aquest aspecte:

Menú de la segona setmana:

La cuina llatina ha protagonitzat el menú de la tercera setmana:

Aquests són les tasques realitzades pel quart menú:

Àlbum de fotos