Final de trimestre a l’Espai Jove de les Basses

Cloenda del primer trimestre: “Cuines del món”

Amb una jornada de cloenda gastronòmica, que va tenir lloc a l’Espai Jove de les Basses, es va tancar el primer trimestre de la part curricular del programa de diversificació curricular de Nou Barris. D’una banda, això va permetre mostrar el treball que els alumnes han realitzat a l’entorn de l’eix temàtic del taller «Cuines del món»; i de l’altra, es va poder oferir un petit tast dels plats que han après a cuinar en el taller.

Els nostres alumnes, com ja sabeu, hi prenen part i també van assistir a aquesta jornada gastronòmica de cloenda, acompanyats per la seva tutora Mercè Bastida. A ells els va tocar preparar la coca d’escalivada.

Més fotos