Cloenda del 1r trimestre de cuina

El dia 12 de desembre els alumnes de 4t D vam participar d’una Jornada Gastronòmica a l’institut La Guineueta juntament amb els altres instituts que també han realitzat el taller de cuina durant aquest primer trimestre; els instituts que van participar en la jornada eren l’institut Turó de Roquetes, Guineueta, Barna Congrés, Picasso i Galileo Galilei. Durant aquest taller cada setmana vam treballar la gastronomia d’un continent diferent.

La jornada del dia 12 consistia en què cada institut havia de fer la presentació d’un continent aportant informació sobre diferents aspectes del seu continent (culturals, geografia, gastronomia…). A l’institut Galileo ens va tocar fer una presentació del continent africà. Després de cada presentació, va haver-hi una degustació de diferents plats típics de cada continent elaborats pels mateixos alumnes. Després d’assaborir els diferents plats, ens van fer una visita per l’institut de La Guineueta i vam poder veure les instal·lacions de diferents Cicles Formatius de Grau Mitjà; va ser molt interessant.

Més fotos aquí