Bilton School ens visita

Aquest dimecres hem rebut la visita d’un grup d’alumnes i professors de la Bilton School, Anglaterra.

Un cop donada la benvinguda a la sala d’actes, els alumnes anglesos han visitat les instal·lacions del nostre centre en grups i guiats per alumnes de 1r de Batxillerat.

Després d’esmorzar plegats, mentre durava l’estona d’esbarjo, els alumnes de 4t d’ESO els han acompanyat cap al camp de futbol de La Montañesa, per participar d’una activitat esportiva (uns partits “amistosos” de futbol).

I això ha estat tot, de moment, perquè val a dir que tots els nostres alumnes han quedat captivats per l’experiència i els han entrat ganes de tornar-los la visita. El temps dirà…

Àlbum de fotos