Activitat al Banc d’Aliments (3r A)

El passat dimecres 14 de gener els alumnes de 3r A han anat de visita al Banc dels aliments situat a la zona franca de Barcelona. Un cop allà han pogut comprovar el procés que se segueix des de la recollida dels aliments fins a la sortida cap a les diferents entitats que s’encarreguen de la distribució d’aquests aliments a les famílies.

Com a exemple de la feina que es fa al banc d’aliments els alumnes i les alumnes han participat en el procés de classificació, agrupació i empaquetat dels aliments.

Aquesta visita complementa la xerrada al centre, que es va celebrar durant la setmana de recaptació, a propòsit del funcionament del banc d’aliments.

Àlbum de fotos