Demà festa de lliure disposició i dilluns la Segona Pasqua

Us recordem que, en acabar les classes d’avui dijous, ja no ens tornarem a veure fins dimarts de la setmana que ve perquè demà és un dia festiu de lliure elecció del centre i dilluns és un dia festiu d’elecció municipal en què se celebra la Segona Pasqua. Bon cap de setmana llarg, doncs!

divendres 21 dilluns 24 festiu, Segona Pasqua

D’acord amb el que estableix el calendari escolar del curs 2020-2021, el divendres 21 de maig no hi haurà classe, en haver-se escollit com a dia de lliure disposició.

O Pasqua Granada, Pasqua de Pentacosta, Pentecostès… La festa té un rerefons clarament religiós i commemora el descens de l’Esperit Sant sobre els apòstols. A partir d’aquest moment els apòstols van començar a recórrer el món per fer difusió de la fe cristiana i per això l’Esperit Sant els va dotar de la glossolàlia, que és la comprensió de diverses llengües. (Per saber-ne més)