Canal de Reporters: un nou projecte col·laboratiu al nostre institut

Aquest curs 2021-22, el nostre centre enceta un pla pilot batejat amb el nom de “Canal de Reporters”, #canaldereporters. Es tracta d’un pla impulsat pel Departament d’Educació amb l’objectiu de potenciar la comunicació escrita i audiovisual, i de fomentar l´ús de les eines digitals als centres d’ensenyament de Primària i Secundària. Les noticies que generi el nostre alumnat es compartiran a la nostra web i a la del Canal de Reporters, on s’afegiran les produccions d’altres centres educatius de tota Catalunya.

Per portar a terme el projecte, comptem amb la col·laboració estreta del nostre alumnat i professorat, que ja han posat el seu gra de sorra per confeccionar la primera revista de l’institut.

Esperem de bon grat poder treure molt profit d’aquesta experiència i despertar l’interès i la passió de futures i futurs periodistes.

#canaldereporters