No ens oblidem dels graus ni dels angles!

Si ahir vam quedar meravellats amb les “Papallones de llum”, treball elaborat pel seminari de Filosofia dins de les activitats de la 20a Setmana de la Ciència, avui us presentem l’activitat que han dut a terme els alumnes de segon i que ha estat dissenyada pel departament de Matemàtiques. Una activitat referida a la importància dels angles.

I per què son tan importants els angles? Doncs, com ja podeu suposar per moltes coses, però ara es tractava d’adonar-se de fins a quin punt la llum que ens arriba del sol, depenent de la inclinació dels seus raigs, pot arribar a condicionar l’hàbitat, el sòl i la vegetació del nostre planeta (tot queda molt clar en el powerpoint que ha fet el Fran, professor de Matemàtiques, i que podeu veure més avall).

El pas següent, un cop explicat això pels propis alumnes als seus companys, ha estat dibuixar a la porta d’entrada de cada classe de segon una mena de transportador que cada dia, quan obrin la porta, els ajudarà a recordar la importància que tenen.