Lliurament de premis dels Jocs Florals Escolars de Nou Barris

El dijous 16 de maig de 2013, va tenir lloc el lliurament de premis del Jocs Florals Escolars de Nou Barris 2013 a l’auditori del Parc Tecnològic de Barcelona Nord. En aquesta edició va participar l’alumnat de 29 centres educatius del districte.

I ens hem de felicitar perquè la nostra alumna de 1r d’ESO, Laura Alcaraz, va aconseguir el primer premi en la seva categoria, de poesia de primer cicle d’ESO, amb el seu poema “Catalunya“. Enhorabona Laura!

Fem extensible la nostra felicitació al Víctor Cabello, de 4t d’ESO, que va aconseguir el segon guardó dins de la categoria de poesia de segon cicle amb el poema cal·ligrama “Tic tac“.

Els desitgem molta sort en els Jocs Florals Escolars de Barcelona.

Aquí en podeu veure unes imatges (disculpeu la poca qualitat de les fotos, però és el que hi ha).